لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی لوتوس شرق با استفاده از سایت هدایای تبلیغاتی و خدمات چاپ خود جهت دسترسی سریعتر، بهتر و راحتی بیشتر همواره سعی در ارائه خدمات بهتر به مشتریان داشته و رضایت مشتریان را به عنوان دستور کار قرار داده است.
تهران ، میدان انقلاب ، خیابان جمالزاده جنوبی ، کوچه دانشور ، پلاک 9 ، واحد 6
شماره : 66578805-66578815
همراه : 09122260190
http://lotus-shargh.ir/

  • ۰
  • ۰

برای سفارش و اطلاع از موجودی محصولات با شماره

66578805-66578815 

 09122260190

تماس حاصل بفرمایید

سایت ما : لوتوس شرق

روش های نگهداری فلش مموری تبلیغاتی

بیشتر افراد می‌گویند به دلیل اینکه پورت‌های جلوی کیس به درستی وصل نشده‌اند و کیفیت پایینی دارند، بهتر است که برای اتصال فلش به کیس، از آن‌ها استفاده نشود.

عده‌ای هم می‌گویند که قبل از اتصال حافظه فلش به تلویزیون، سینمای خانگی و دیگر دستگاه‌های نظیر آن‌ها بهتر است فلش را در حالی متصل کنید که دستگاه خاموش است و پس از اتصال دستگاه را روشن کنید.

 روش های نگهداری فلش مموری تبلیغاتی
روش های نگهداری فلش مموری تبلیغاتی

اگر می‌خواهید حافظه فلش خود را به سیستمی بزنید و از پاک بودن آن مطمئن نیستید و احتمال می‌دهید که سیستم شما ویروسی شود بهتر است که آن را فرمت کنید تا اطمینان پیدا کنید هیچ فایل آلوده‌ای روی آن باقی نمانده است.

در صورت از بین رفتن فایل‌های روی فلش هم می‌توانید از برنامه‌های ریکاوری برای بازگرداندن فایل‌های خود استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که فلش خود را به صورت دائم به سیستمتان متصل نکنید و پس از اتمام کارتان حتما آن را جدا کنید.

 روش های نگهداری فلش مموری تبلیغاتی
روش های نگهداری فلش مموری تبلیغاتی

در صورتی که هنگام کار با فلش، متوجه شدید که فلشتان بیش از حد معمول داغ شده است، بهتر است که پاور سیستم خود را چک کنید و در ‌‌نهایت بهتر است برای جدا کردن فلشتان از گزینه safely to remove استفاده کنید.

 روش های نگهداری فلش مموری تبلیغاتی
روش های نگهداری فلش مموری تبلیغاتی

لوتوس شرق با توجه به اهمیت هدایای تبلیغاتی ،‌طیف وسیعی از این هدایا را عرضه می نماید که می توانید از متنوع ترین هدایای تبلیغاتی بازدید نموده و با مشاوره کارشناسان ما در این زمینه بهترین نوع هدیه را انتخاب نمائید.

شایان ذکر می باشد علاوه بر موارد فوق که در بالا آمده تیم شرکت لوتوس شرق دارنده دستگاه های چاپ فلت بد با جوهر مخصوص UV برای تمامی سطوح مسطح  و حکاکی لیزر با تکنولوژی فایبر و با دقت میکرومتری بر روی انواع متریال همچون آینه ، چوب ، طلا ، چرم ، پلاستیک ، فوم ، و تمامی فلزات را دارا می باشد.

ط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی