لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی لوتوس شرق با استفاده از سایت هدایای تبلیغاتی و خدمات چاپ خود جهت دسترسی سریعتر، بهتر و راحتی بیشتر همواره سعی در ارائه خدمات بهتر به مشتریان داشته و رضایت مشتریان را به عنوان دستور کار قرار داده است.
تهران ، میدان انقلاب ، خیابان جمالزاده جنوبی ، کوچه دانشور ، پلاک 9 ، واحد 6
شماره : 66578805-66578815
همراه : 09122260190
http://lotus-shargh.ir/

  • ۰
  • ۰

 آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ویژه تابستان

یکی از بهترین روش های تبلیغات که تاثیر بسزایی بروی مخاطبین دارد و در همه جا قابل رویت است آفتابگیر تبلیغاتی شیشه ی جلو ماشین ها هستند که امروزه زیاد مشاهده می کنیم. به این آفتابگیرهای تبلیغاتی ، آفتابگیر عینکی و یا سایه بان ماشین نیز گفته می شود.

آفتاب گیر ماشین مانند یک بیلبورد تبلیغاتی  برند و محصول شما را به مخاطب معرفی می کنند و به دلیل اینکه هدیه تبلیغاتی کاربردی نیز میباشند و اکثریت کسانی که از وسیله نقلیه شخصی استفاده می کنند که به یک آفتابگیر عینکی برای شیشه های جلوی خودرو خود نیاز دارند, آفتاب گیر اتومبیل می تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد و به علت اینکه در هنگامی که اتومبیل پارک شده است و در مکان های عمومی و خیابان ها قرار دارد, اشخاص زیادی آن را مشاهده میکنند. مخصوصا اگر آفتابگیر با رنگ و طرحی جالب باشد مطمنا چشم های زیادی را به خود جلب میکند. در نتیجه برند و نام محصول و نام شرکت شما دیده خواهد شد

 آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ویژه تابستان
آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ویژه تابستان

تولید آفتابگیر ماشین ویژه تابستان بهترین هدیه تبلیغاتی

این محصول از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو و در نتیجه ایجاد آثار نامطلوب آن، در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری می نماید. حفاظت از قطعات داخل خودرو مانند داشبورد و فرمان در مقابل گرمای حاصل از نور آفتاب از قابلیت های آن می باشد.

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ویژه تابستان
آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ویژه تابستان
آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ویژه تابستان
آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ویژه تابستان

تولید کننده انواع آفتابگیر (سایبان) تبلیغاتی با پارچه شمعی خارجی در دو مدل دایره ای و عینکی

لوتوس شرق با توجه به اهمیت هدایای تبلیغاتی ،‌طیف وسیعی از این هدایا را عرضه می نماید که می توانید از متنوع ترین هدایای تبلیغاتی بازدید نموده و با مشاوره کارشناسان ما در این زمینه بهترین نوع هدیه را انتخاب نمائید.

شایان ذکر می باشد علاوه بر موارد فوق که در بالا آمده تیم شرکت لوتوس شرق دارنده دستگاه های چاپ فلت بد با جوهر مخصوص UV برای تمامی سطوح مسطح  و حکاکی لیزر با تکنولوژی فایبر و با دقت میکرومتری بر روی انواع متریال همچون آینه ، چوب ، طلا ، چرم ، پلاستیک ، فوم ، و تمامی فلزات را دارا می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی